راهنمای استفاده از سامانه نوبت دهی

راهنمای استفاده از سامانه نوبت دهی

  • ابتدا وارد سامانه نوبت دهی شده نام و نام خانوادگی و شماره تلفن همراه خود را ثبت کنید و منتظر دریافت پیامک "کد تایید" باشید( شما می توانید با یک شماره تلفن برای افراد مختلف نوبت ویزیت بگیرید)
  • کد تایید پیامک شده را با صفحه کلید انگلیسی ثبت کرده و وارد سامانه شوید
  • از این پس شما می توانید با وارد کردن شماره تلفن همراه خود و دریافت کد تایید وارد سامانه شده و سابقه نوبت های فبلی را ملاحظه کنید
  • پس از رویت نوبت های سبز رنگ (خالی بودن نوبت) یکی را انتخاب نمایید
  • نوبت های جدید،  شنبه ها صبح نمایش داده می شود 
  • نوبت های به رنگ نارنجی به معنی رزرو بودن آنها است ولی می توانید در طی 48 ساعت مانده به نوبت مورد نظر، مجددا نوبت ها را بازبینی نمایید زیرا به علت کنسل شدن ، برخی نوبت ها سبز خواهد شد
  • اطلاعات بیمار را به زبان فارسی وارد نموده و دقت نمایید شماره موبایلی که متصل به واتس اپ می باشد را دقیقا وارد کنید
  • چنانچه توضیح خاصی داشتید در قسمت مربوطه نوشته شود
  • دقت نمایید تمامی تماس ها از طریق شماره تلفن متصل به واتس اپ انجام خواهد شد لذا از وضعیت مطلوب سرعت اینترنت آن اطمینان داشته باشید و شماره خود را تغییر ندهید تا سابقه تماسها  در آن ثبت شود
  • پس از دریافت پیامک رزرو نوبت ، تا 48 ساعت قبل از ویزیت (در صورتی که نوبت ویزیت بیش از 48 ساعت آینده است) فرصت دارید رسید پرداخت ویزیت را در سایت(نه واتس اپ) بارگداری کنید
  • در صورتی که نوبت ویزیت کمتر از 48 ساعت آینده است فرصت بارگذاری رسید کوتاه تر می باشد
  • هزینه ویزیت براساس مصوبه هیات وزیرا، 110 هزار تومان بوده که به شماره کارت 5022291040194936 به نام یوسف سمنانی واریزمی شود
  • برای بارگذاری رسید پرداخت، شما می توانید به صورتی که در بالا توضیح داده شد وارد صفحه نوبت دهی شده و در قسمت "سوابق نوبت های شما" ، روی "بار گذاری فیش" کلیک نموده تصویر رسید را بارگذاری کنید
  • در صورتی که خواستید تا قبل از 48 ساعت قبل از ویزیت خود را جابجا و یا کنسل نمایید مجددا وارد سامانه نوبت دهی شده و با انتخاب " جابجایی" و یا "کنسل کردن" اقدام نمایید
  • در صورت بروز هرگونه مشکل به شماره واتس اپ 09194610021 پیام متنی ارسال نمایید